Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
Rodzaj połączenia | Kartusz |
Pojemność [ml] | 200 |
Materiał | Silikon |
Zakres temperatury od [°C] | -60 |
Zakres temperatury do [°C] | +300 |
nie dla wersji dla kraju | USA |
nr EAN | 8427769920202 |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
Rodzaj połączenia | Tubka |
Pojemność [ml] | 75 |
Materiał | Silikon |
Zakres temperatury od [°C] | -60 |
Zakres temperatury do [°C] | +300 |
nr EAN | 8427769999161 |
nr EAN | 8427769978814 |
dla numeru OE | 03L103469C |
dla numeru OE | 03L103475C |
dla numeru OE | 03L103469R |
dla numeru OE | 03L103475R |
nie dla numeru OE | 03L103469H |
nie dla numeru OE | 03L103475H |
alternatywny zestaw naprawczy | 56061000 |
alternatywny zestaw naprawczy | 56067600 |
nr EAN | 8433577073528 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
nr EAN | 4047023217790 |
dla numeru OE | 04L103483 |
nr EAN | 3358960677563 |
dla numeru OE | 03L103483C |
nr EAN | 3358960678225 |
nr EAN | 4041248509715 |
nie dla numeru OE | 03L 103 469 H |
nie dla numeru OE | 03L 103 475 H |
dla numeru OE | 03L 103 469 C |
dla numeru OE | 03L 103 469 R |
dla numeru OE | 03L 103 475 C |
dla numeru OE | 03L 103 475 R |
nr EAN | 4041248535967 |
nie dla numeru OE | 03L 103 469 H |
nie dla numeru OE | 03L 103 475 H |
dla numeru OE | 03L 103 469 C |
dla numeru OE | 03L 103 469 R |
dla numeru OE | 03L 103 475 C |
dla numeru OE | 03L 103 475 R |
nr EAN | 4041248643099 |
dla numeru OE | 03L 103 469 AC |
dla numeru OE | 03L 103 469 AE |
dla numeru OE | 03L 103 469 S |
dla numeru OE | 03L 103 469 T |
dla numeru OE | 03L 103 475 AC |
dla numeru OE | 03L 103 475 S |
dla numeru OE | 03L 103 475 T |
nr EAN | 4041248628027 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Średnica wewnętrzna [mm] | 21 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 10 |
nr EAN | 4041248727720 |
dla numeru OE | 03L 103 469 AC |
dla numeru OE | 03L 103 469 AE |
dla numeru OE | 03L 103 469 S |
dla numeru OE | 03L 103 469 T |
dla numeru OE | 03L 103 475 AC |
dla numeru OE | 03L 103 475 S |
dla numeru OE | 03L 103 475 T |
nr EAN | 4041248827444 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Ciężar [kg] | 0,040 |
dla numeru OE | 03L 103 483 |
nr EAN | 4027816364092 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 03L 103 483 C |
nr EAN | 4027816369240 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
nr EAN | 4054224013533 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Ciężar [kg] | 0,039 |
dla numeru OE | 03L 103 483 S |
nr EAN | 4054224061671 |
tworzywo sztuczne | |
czarny | |
z uszczelnieniem | |
zawiera zawór odpowietrznika | |
Dla numeru OE | 03L 103 469 AD |
Ciężar [kg] | 0,981 |
tworzywo sztuczne | |
czarny | |
z uszczelnieniem | |
zawiera zawór odpowietrznika | |
Dla numeru OE | 03L 103 469 L |
Ciężar [kg] | 1,115 |
tworzywo sztuczne |
czarny |
z uszczelnieniem |
zawiera zawór odpowietrznika |
tworzywo sztuczne |
czarny |
z uszczelnieniem |
zawiera zawór odpowietrznika |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 5903364354749 |
Ciężar netto [g] | 1160 |
nr EAN | 5902048111388 |
Materiał | Silikon |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
Cecha chemiczna | utwardzany |
Kolor | antracytowy |
Pojemność [ml] | 70 |
Wersja | Dichtmasse |
Zakres temperatury od [°C] | 50 |
Zakres temperatury do [°C] | 300 |
Rodzaj połączenia | Tubka |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |
nr EAN | 4026634207673 |
nr EAN | 4026634490785 |
nr EAN | 4026635031765 |
nr EAN | 4026635029854 |
nr EAN | 4026635089735 |
nr EAN | 4026635087250 |
nr EAN | 4026635113829 |
nr EAN | 4026635113690 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Ciężar [kg] | 0,040 |
dla numeru OE | 03L 103 483 |
nr EAN | 4044688364098 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 21 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 10 |
Liczba rowków | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rowkami |
dla numeru silnika | CGLA |
dla numeru silnika | CGLB |
dla numeru silnika | CGLC |
dla numeru silnika | CGLD |
dla numeru silnika | CJCA |
dla numeru silnika | CJCB |
dla numeru silnika | CJCD |
dla numeru silnika | CMFA |
dla numeru silnika | CMFB |
dla numeru silnika | CMGA |
nr EAN | 4062375238644 |
Uszczelka pokrywy głowicy to element układu chłodzenia samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom płynu chłodniczego z układu chłodzenia do silnika. Głowica silnika jest ważnym elementem układu napędowego i odpowiada za spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika. Pokrywa głowicy jest umieszczona na górze głowicy silnika i chroni ją przed zanieczyszczeniami oraz umożliwia dostęp do jej wnętrza.
Uszczelka pokrywy głowicy jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy pokrywą głowicy a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom płynu chłodniczego z układu chłodzenia do silnika i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia.
Uszczelka pokrywy głowicy jest bardzo ważnym elementem układu chłodzenia samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków płynu chłodniczego z układu chłodzenia, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki pokrywy głowicy i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli ochronnej i doprowadzić do awarii silnika. Ważne jest również, aby zachować odpowiednią czystość uszczelki pokrywy głowicy i unikać jej zanieczyszczenia
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025