TECDOC-Nr silnika | 21314 | |
Rok prod. od | 200410 | |
Rok prod. do | 200704 | |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 4047025493482 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 214 | |
Szerokość [mm] | 129 | |
Wysokość [mm] | 154 | |
nr EAN | 5012759408094 |
Rok prod. od | 200802 | |
TECDOC-Nr silnika | 21314 | |
Długość [mm] | 200 | |
Szerokość [mm] | 129 | |
Wysokość [mm] | 154 | |
nr EAN | 5012759472040 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie dla zastosowań w warunkach wysokiego zapylenia | |
Kod silnika | ES9A | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z regulatorem ciśnienia | |
nr EAN | 4082300779370 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla zastosowań przy dużym zapyleniu | |
Kod silnika | ES9A | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z regulatorem ciśnienia | |
nr EAN | 4082300779387 |
nr EAN | 5903364337414 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
TECDOC-Nr silnika | 21314 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z zewnętrznym filtrem paliwa | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Średnica [mm] | 129,15 | |
Długość całkowita [mm] | 208 | |
Natężenie prądu do [A] | 8 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciśnienie [bar] | 3,6 | |
Ciśnienie [psi] | 52,2 | |
Napięcie [V] | 13,5 | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
Rok prod. od | 200410 | |
Rok prod. do | 200704 | |
TECDOC-Nr silnika | 21314 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 1,18 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Citroën C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) produkowanego od 2004.09
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 207 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Citroën C5 II (RC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Citroën C5 II (RC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2004.09, i mocy silnika 207 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025