Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047024662087 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 80 |
Ciężar [kg] | 0,532 |
nr EAN | 8053379082100 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 130 |
Ciężar [kg] | 0,156 |
nr EAN | 8053379082025 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 80 |
Ciężar [kg] | 0,532 |
nr EAN | 8053379082117 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień |
nr EAN | 4082300704822 |
Wydatek [l/h] | 130 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,2 |
nr EAN | 8001063657561 |
Wydatek [l/h] | 140 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 1 |
nr EAN | 8001063796192 |
nr EAN | 5907558526578 |
nr EAN | 5902659791597 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
Wydatek [l/h] | 70 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość całkowita [mm] | 101 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Ciśnienie [bar] | 0,24 |
Ciśnienie [psi] | 3,48 |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0058 |
nr EAN | 4028977324642 |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 43 |
Długość całkowita [mm] | 140 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Ciśnienie [psi] | 17,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
nr EAN | 4028977648021 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 43 |
Ciężar [kg] | 0,60 |
Średnica 1 [mm] | 9 |
Średnica 2 [mm] | 51 |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 70 |
Długość 2 [mm] | 141 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 0,52 |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 80 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 36 |
Ciężar [kg] | 0,22 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 19 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 75 |
Długość 1 [mm] | 66 |
Długość 2 [mm] | 97 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Ograniczenia producenta | VDO |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4103590850263 |
Szerokość [mm] | 115 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 145 |
Wysokość [mm] | 110 |
Ciężar [kg] | 0,602 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
nr EAN | 4046001299650 |
Szerokość [mm] | 102 |
Długość [mm] | 115 |
Wysokość [mm] | 145 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,9 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
nr EAN | 4046001301186 |
Szerokość [mm] | 115 |
Długość [mm] | 103 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wysokość [mm] | 145 |
Ciężar [kg] | 0,9 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
nr EAN | 4046001301209 |
Szerokość [mm] | 102 |
Długość [mm] | 115 |
Wysokość [mm] | 145 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,9 |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
nr EAN | 4046001301223 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025