Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » głowica i części Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) » pompa podciśnieniowa Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5)

pompa podciśnieniowa do VOLKSWAGEN PASSAT B6 Variant (3C5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B6 Variant (3C5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4251475110480
Status produktu: Normalny
nr EAN 4251475112286
cena brutto:
362.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Przewód paliwowy
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4047025289597
Wydatek [l/h] 370
Natężenie prądu [A] 6,8
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Długość 1/Długość 2 [mm] 134,6 / 105,4
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 43
Ciśnienie robocze [bar] 0,6
nr EAN 8001063890227
Wydatek [l/h] 280
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 0,5
nr EAN 8001063835969
Wydatek [l/h] 370
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 6
nr EAN 8001063902586
cena brutto:
166.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659782663
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5903364337452
Tryb pracy mechaniczne
dla numeru OE 03L145100
Jakość EQUIVALENT
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43,5
Długość całkowita [mm] 134,6
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 19,05
Natężenie prądu do [A] 5,5
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 0,5
Ciśnienie [psi] 7,25
Napięcie [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Techniczny numer informacyjny SI 0097
nr EAN 4028977602757
cena brutto:
336.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43
Długość całkowita [mm] 134,6
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 19,05
Natężenie prądu do [A] 6,8
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 0,6
Ciśnienie [psi] 8,7
Napięcie [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Techniczny numer informacyjny SI 0097
nr EAN 4028977642623
Tryb pracy mechaniczne
Ilość połączeń 1
Kształt prosty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj paliwa olej napędowy
Techniczny numer informacyjny SI 0109-11
nr EAN 4028977729997
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Ciężar [kg] 0,46
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych X/2
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Ciężar [kg] 0,53
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj paliwa olej napędowy
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Typ pompy pompa łopatkowa
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka stalowa
Materiał obudowy Aluminium
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Strona zabudowy Przewód paliwowy
Napięcie znamionowe [V] 12
Rodzaj paliwa olej napędowy
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ilość biegunów 2
Kompletacja odbiegająca od OE 
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa podciśnieniowa

Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.

Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.

Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.

Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.