Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 134 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759471630 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wydatek [l/h] | 70 | |
Ciężar [kg] | 0,54 | |
nr EAN | 8053379081929 |
nr EAN | 5907558526790 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,10 | |
Wydatek [l/h] | 95 | |
Napięcie [V] | 12 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Gaźnik | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Średnica [mm] | 38 | |
Długość całkowita [mm] | 133,5 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Natężenie prądu do [A] | 2 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,27 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,38 | |
Do ciśnienia [psi] | 5,51 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Od ciśnienia [psi] | 3,19 | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1761-21 | |
nr EAN | 4028977325250 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,40 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,15 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 85 | |
Długość 2 [mm] | 134 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024