Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » sterowanie sprzęgłem Alfa Romeo 155 (167_) » pompa sprzęgła Alfa Romeo 155 (167_)

pompa sprzęgła do ALFA ROMEO 155 (167_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO 155 (167_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 63,3
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
nr EAN 8432509605646
cena brutto:
131.00 zł
 Kup
Średnica tłoka cylindra [mm] 19
System hamulcowy Bosch
nr EAN 5012759162385
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
otwór Ø [mm] 19,05
Ciężar [kg] 0,74
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816141280
Średnica [mm] 19
System hamulcowy Bendix
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Materiał Żeliwo
System hamulcowy BOSCH
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 63,3
Wymiar gwintu 12 x 1
nr EAN 8032532028292
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Wymiar gwintu 12 x 1
System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 63,3
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532028346
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032747135280
Średnica [mm] 19
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
nr EAN 8430320012391
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 3322937395002
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa sprzęgła

Pompa sprzęgła


To jeden z najważniejszych urządzeń stanowiących układ wysprzęglający pojazdu. Kierowca, wciskając pedał sprzęgła, oddziałuje na tłoczek, który wykonuje dalszą pracę. Pompa jest elementem podlegającym okresowej wymianie. Ulega ona bowiem naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, po upłynięciu określonego przez producenta czasu, należy więc zastąpić ją nowym urządzeniem.

Warto zapoznać się z objawami świadczącymi o usterce lub zbliżającej się awarii pompy sprzęgła. Są to np. trudności w trakcie zmiany biegów, będące efektem niewłaściwego wysprzęglania. W niektórych przypadkach pojawiają się wycieki z układu. Jeśli po wciśnięciu i zwolnieniu pedału sprzęgła, wraca on do pozycji wyjściowej, również może świadczyć to o konieczności wymiany pompy. Rzadziej pojawia się uszkodzenie tego elementu spowodowane czynnikiem mechanicznym. Wówczas, żeby wcisnąć sprzęgło, trzeba przyłożyć znacznie większą siłę.

Zwlekanie z wymianą i używanie tymczasowych rozwiązań, jak np. regularne uzupełnianie płynu hydraulicznego nie jest dobrym pomysłem. Wyciek w każdej chwili może przybrać na sile, co prawdopodobnie całkowicie utrudni zmianę biegów.