Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sterowanie silnikiem Ford C-MAX (DM2) » popychacz zaworu Ford C-MAX (DM2)

popychacz zaworu do FORD C-MAX (DM2)

wybierz typ samochodu FORD C-MAX (DM2):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134769
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Średnica [mm] 27,95
Wysokość [mm] 23,00
Wysokość 2 [mm] 2,7
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278110
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134777
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 2,9
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278196
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134780
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 2,975
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278226
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134781
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,0
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278233
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134786
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,075
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278264
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134787
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,1
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278288
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134788
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,125
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278295
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134789
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,15
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278301
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134793
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,175
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278318
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1134794
Strona zabudowy od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika
Wysokość 2 [mm] 3,2
Tryb pracy mechaniczne
Rodzaj zaworu dla zaworów dolotowych
Rodzaj zaworu dla zaworów wydechowych
Wymagana ilość 1
nr EAN 5027049278325
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
popychacz zaworu

Popychacze zaworów


Popychacze zaworów są integralną częścią zaworów. Dociskane są one przez obracające się krzywki wałków rozrządu, co sprawia, że możliwe jest otwarcie i zamknięcie poszczególnych grzybków zaworowych. Ruch popychaczy musi być perfekcyjnie zsynchronizowany z cyklem pracy tłoka. Dzięki temu będzie dochodzić do dostarczenia dawki powietrza i usunięcia powstałych spalin w odpowiednim momencie.

Jeśli zauważysz niepoprawną pracę silnika na jałowym biegu lub podczas jazdy, usłyszysz niepokojące dźwięki, a osiągi auta spadną, może okazać się, że popychacze zaworów będą do wymiany. Zadbaj o to jak najszybciej, ponieważ często jeden uszkodzony element, może powodować nadmierną eksploatację pozostałych komponentów.

Jak zdiagnozować awarię popychacza?


Najczęstszym problemem jest powstanie zmian luzu. Utrata szczelności oznacza dla silnika utratę kompresji, co objawia się spadkiem osiągów oraz nieregularną pracą na biegu jałowym. Podczas jazdy i zwiększania obrotów mogą występować niewłaściwe metaliczne dźwięki, które powinny zainteresować kierowcę lub pasażerów. Zazwyczaj pojawiają się one w ciągu kilku pierwszych minut pracy auta, ponieważ po rozgrzaniu jednostki napędowej, dochodzi do rozszerzenia termicznego stali. Skutkuje to zmniejszeniem odstępu między szklankami zaworowymi i wałkami rozrządu.

Mechaniczny kontra hydrauliczny – który popychacz zaworu wybrać?


Co prawda nie mamy wpływu na to, jakie popychacze zostaną zastosowane przez producenta. Możemy jednak wybrać silnik lub nawet auto ze względu na konkretną konstrukcję. Popychacze hydrauliczne stosowane są zazwyczaj w nowych i zaawansowanych technologicznie autach, lecz produkty mechaniczne wciąż można spotkać w młodych pojazdach od topowych producentów, np. Hondy, Toyoty czy Mitsubishi. Popychacze mechaniczne charakteryzują się prostszą i trwalszą budową, lecz muszą podlegać częstej regulacji według wskazań producenta.