Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » układ kierowniczy Volvo V70 I (875, 876) » przekładnia kierownicza i pompa Volvo V70 I (875, 876)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLVO V70 I (875, 876)

wybierz typ samochodu VOLVO V70 I (875, 876):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ø koła pasowego [mm] 130
Ilość żeber 6
Ciężar netto [kg] 1,8
nr EAN 5704651053372
Ograniczenia producenta SAG
Ciśnienie [bar] 100
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 130
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]132
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
EAN5901321466733
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Ilość żeber 6
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074434017
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 110
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074224809
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,020
Ciężar netto [g] 1950
nr EAN 5902048887986
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,090
Ciężar netto [g] 1850
nr EAN 5902048887955
Ciężar [kg] 2,06
Ciśnienie robocze [bar] 120
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Ciężar [kg] 2,19
Ciśnienie robocze [bar] 100
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 70
Technika połączeń Screw In
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 130
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064419655
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Ø koła pasowego [mm] 140
Ilość żeber 6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388226
Długość [mm] 200
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegaj informacji montażowych 
Szerokość [mm] 140
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Nowa część 
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Wysokość [mm] 150
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciężar [kg] 2,5341
nr EAN 4046001559266
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.