
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379158539 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| nr EAN | 4027816456988 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,200 |
| nr EAN | 4027816486435 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| nr EAN | 5901619503454 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| dla numeru OE | 1J0906283C |

| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |


Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025