Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ chłodzenia Bmw 3 coupe (E46) » przewody sztywne i elastyczne Bmw 3 coupe (E46) » przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia Bmw 3 coupe (E46)

przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do BMW 3 coupe (E46)

wybierz typ samochodu BMW 3 coupe (E46):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
PRZEWÓD WODNY BMW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 11531705210
Numer dostawcy: 11531705210
Przewód układu chłodzącego od termostatu do chłodnicy silnika
Strona zabudowy z prawej u dołu
Ciężar [kg] 0,321
dla numeru OE 11 53 1 436 408
nr EAN 4027816285212
Długość [mm] 468
Przewód układu chłodzącego od chłodnicy silnika do przewodu wodnego
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 0,206
dla numeru OE 11 53 1 436 410
nr EAN 4027816452843
Długość [mm] 470
Przewód układu chłodzącego od silnika do zaworu grzewczego
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,258
dla numeru OE 64 21 8 376 999
nr EAN 4027816458401
Przewód układu chłodzącego od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,227
nr EAN 4027816469988
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Długość przewodu elastycznego [mm] 239
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 46
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 22
nr EAN 5414465007477
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Długość przewodu elastycznego [mm] 396
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 34
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 4 [mm] 20
nr EAN 5414465007958
Materiał Tworzywo sztuczne
Kolor czarny
nr EAN 5400608215755
Materiał Tworzywo sztuczne
Kolor czarny
nr EAN 5400608418767
E46 3.20i-3.23i-3.25i-3.28i-3.30i
z lewej na dole
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 11531436410
Numer dostawcy: 141104
Długość [mm] 468
Przewód układu chłodzącego od chłodnicy silnika do przewodu wodnego
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 0,206
nr EAN 5903364314347
Przewód układu chłodzącego od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,227
nr EAN 5903364319373
Przewód układu chłodzącego od termostatu do chłodnicy silnika
Materiał Tworzywo sztuczne
Materiał Guma
Strona zabudowy z lewej u góry
Ciężar [kg] 0,265
nr EAN 5903364320676
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z prawej
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze złączem wtykowym
nr EAN 4040074300183
Strona zabudowy na dole
Masa [g] 277
nr EAN 8033989167947
Masa [g] 293
Strona zabudowy góra
nr EAN 8033989167930
Strona zabudowy z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nasadką rurową
Strona zabudowy na dole
Materiał Guma
Masa [g] 250
Długość [mm] 468
nr EAN 8040346498590
Kolor czarny
Przewód układu chłodzącego od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Masa [g] 214
nr EAN 8044144536577
Przewód układu chłodzącego od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
Przewód układu chłodzącego od wymiennika ciepła do przewodu wodnego
nr EAN 8051154606671
Ciężar [kg] 0,30
Ciężar [kg] 0,24
Przewód układu chłodzącego od termostatu do chłodnicy silnika
Strona zabudowy z prawej u dołu
Ciężar [kg] 0,321
dla numeru OE 11 53 1 436 408
nr EAN 4044688285218
Przewód układu chłodzącego od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,227
nr EAN 4044688589040
Długość [mm]470
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
MateriałTworzywo sztuczne
Ilość1
Przewód układu chłodzącegood silnika do zaworu grzewczego
Długość przewodu elastycznego [mm]470
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Strona zabudowyna dole
MateriałGuma
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Strona zabudowyz lewej u góry
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]468
Materiał Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego od silnika do chłodnicy silnika
Strona zabudowy góra
Ogrzewanie/chłodzenie ze złączem termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Przewód układu chłodzącego od chłodnicy silnika do pompy wodnej
Materiał Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Strona zabudowy góra
Przewód układu chłodzącego od termostatu do chłodnicy silnika
Ciężar [kg] 0,281
nr EAN 4046001431784
Ciężar [kg] 0,215
Przewód układu chłodzącego od silnika do zaworu grzewczego
nr EAN 4046001432149
Ciężar [kg] 0,25
nr EAN 4046001609244
Wyświetlanie od 1 do 32 (z 32 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia

Przewody układu chłodzenia


Układ chłodzenia cieczą jest jednym z najważniejszych układów w samochodach i nie tylko. W starszych silnikach można było spotkać układ chłodzenia powietrzem, w silnikach tego typu głowice miały charakterystyczne żeberka, których zadaniem jest chłodzenie. Do dziś można spotkać takie układy w piłach łańcuchowych, motocyklach itp. Układ chłodzenia cieczą jest stosowany w silnikach o zapłonie samoczynnym i iskrowym. Celem zastosowania układu chłodzenia cieczą jest utrzymanie silnika w optymalnej temperaturze (optymalna temperatura pracy silnika to 90 stopni Celsjusza). Układ chłodzenia cieczą składa się z: chłodnicy, wentylatora, termostatu, przewodów, czujnika temperatury, nagrzewnicy, pompy wody i zbiornika wyrównawczego.

Poziom płynu chłodzącego powinien wynosić między minimum a maksimum. W przypadku uszkodzenia lub zatkania układu silnik może ulec przegrzaniu, gdy jego temperatura osiągnie około 120-130 stopni Celsjusza. W najgorszym wypadku może dojść do zatarcia silnika. Kolejnym skutkiem niesprawnego układu chłodzenia może być niedogrzanie silnika, co powoduje między innymi wzrost spalania, słabe działanie ogrzewania i szybsze zużywanie elementów silnika. Często może dochodzić do zatkania, lub uszkodzenia przewodów układu. Zadaniem przewodów układu chłodzenia jest rozprowadzanie cieczy chłodzącej po całym układzie. Są one łatwe w montażu, ponieważ są zabezpieczone jedynie przez opaski zaciskowe.

Przewody chłodnicze powinny być wykonane z wytrzymałego materiału. Najczęściej stosowane są przewody gumowe i silikonowe. Przewody gumowe mogą być uszkodzone przez wysoką temperaturę, działanie promieni słonecznych i gryzonie, dlatego co kilka lat powinny zostać wymienione. Silikonowe przewody (tzw. sztywne) są dużo bardziej odporne na temperaturę, przez co ich okres eksploatacji jest dłuższy, niż w przypadku gumowych.