Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ hamulcowy Citroën JUMPY II (VF7) » przewody hamulcowe elastyczne Citroën JUMPY II (VF7)

przewody hamulcowe elastyczne do CITROËN JUMPY II (VF7)

wybierz typ samochodu CITROËN JUMPY II (VF7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość całkowita [mm] 508
Rozmiar gwintu 1 INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2 OUT. M10x1
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 8717109503661
Długość całkowita [mm] 272
Rozmiar gwintu 1 INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 8717109503654
Długość całkowita [mm] 385
Rozmiar gwintu 1 INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 8717109503647
Długość [mm] 240
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633375252
Długość [mm] 455
Gwint zewn. [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Dostępne MAPP-Code 
Rozmiar klucza 1 [mm] 11
nr EAN 4006633380850
Długość [mm] 355
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633385824
Długość [mm] 355
nr EAN 4047025406062
Długość [mm] 240
nr EAN 4047025406130
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość [mm] 510
nr EAN 8432509648452
Długość [mm] 270
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8432509648469
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8432509648476
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 500
nr EAN 3358960257024
Długość [mm] 250
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 3358960257628
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 388
nr EAN 3358960558961
Długość przewodu elastycznego [mm] 240
nr EAN 5012759505779
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 510
nr EAN 5902659723376
Strona zabudowy Oś tylna
Długość całkowita [mm] 378
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 F10x1
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 250
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
Długość [mm] 250
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
nr EAN 4040074563144
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 465
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint zewn. [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074563007
Długość [mm] 510
nr EAN 5703858887032
Długość [mm] 379
nr EAN 5703858887070
Długość [mm] 505
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
nr EAN 3322938286552
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe elastyczne

Przewody hamulcowe elastyczne


Nie czekaj, aż coś wydarzy się podczas podróży i zainwestuj wcześniej w wysokiej jakości elastyczne przewody hamulcowe. Czym różnią się miękkie elementy od twardych i gdzie je stosować? Jak sprawdzić ich stan i kiedy najlepiej jest je serwisować?

W naszym sklepie nie tylko znajdziecie najlepsze przewody hamulcowe do Twojego auta, ale także wskazówki, dzięki którym zadbasz o swój pojazd. Pamiętaj o tym, że każda wyprawa (niezależnie od odległości i czasu) może być niebezpieczna dla Ciebie, Twoich bliskich i innych uczestników ruchu drogowego. Postaraj się uniknąć większości zagrożeń, wybierając asortyment wysokiej jakości i pielęgnując go regularnie, zgodnie z naszymi wskazówkami.
 

Przewody hamulcowe elastyczne – kiedy ulegają awarii i czemu się zużywają


Są one dużo delikatniejsze od przewodów sztywnych, ponieważ wyprodukowane zostały z elastycznej gumy. Ich wytrzymałość zależy jedynie od materiału, dlatego warto stawiać jedynie na najlepszych producentów na rynku. Pamiętajcie, że układ hamulcowy odpowiada zarówno za bezpieczeństwo wszystkich pasażerów obecnych w Waszym samochodzie, jak i osób, które mijacie podczas trasy. 

Przewody hamulcowe miękkie dużo łatwiej dopasować do konstrukcji układu hamulcowego, lecz nie zalecamy podejmowania się samodzielnych napraw.
 

W jakich autach należy zwrócić szczególną uwagę na elastyczne przewody hamulcowe?


Jest to asortyment szczególnie narażony w autach z regulacją prześwitu nadwozia. Częsty ruch powoduje zmęczenie materiału, który zaczyna twardnieć i pękać. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku modeli wykorzystujących napęd 4x4 podczas wypraw offroadowych i szybkich sportowych samochodów wyścigowych. Wielokrotne użycie hamulca w krótkich odstępach czasowych, powoduje nadmierne zużycie się części eksploatacyjnych. 

Podejmujcie okresowe przeglądy stanu technicznego w profesjonalnych warsztatach i wybierajcie zawsze wyposażenie z najwyższej półki. Pozwoli Wam to zminimalizować zagrożenie.