Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ hamulcowy Bmw R 75 » przewody hamulcowe elastyczne Bmw R 75

przewody hamulcowe elastyczne do BMW R 75

wybierz typ samochodu BMW R 75:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość całkowita [mm] 315
Rozmiar gwintu 1 INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2 OUT. M10x1
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 8717109224252
Długość [mm] 556
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427241138
Długość [mm] 282
Rozmiar gwintu 1 M10x1 | internal SF
Rozmiar gwintu 2 M10x1 | internal SF
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427241305
Długość [mm] 283
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1 | internal
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427241770
Długość [mm] 370
Gwint zewn. [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Rozmiar klucza 14
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427240452
Długość [mm] 375
Gwint zewn. [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
nr EAN 3165141248869
Długość [mm] 305
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8432509614686
Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość [mm] 425
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8432509614860
Długość [mm] 325
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 M10X1
nr EAN 8432509614945
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 375
nr EAN 3358960330499
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 540
nr EAN 3358960330567
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 280
nr EAN 3358960264848
Długość [mm] 375
nr EAN 4028569274591
Długość całkowita [mm] 430
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Ciężar [kg] 0,120
nr EAN 5901619500767
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 280
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 5907558585803
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 280
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint zewn. [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 5907558586015
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 580
Gwint zewn. 1 [mm] M10x1
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 5901619555019
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
nr EAN 5706021053760
Długość [mm] 285
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 5706021049084
Długość [mm] 545
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
nr EAN 5706021061000
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe elastyczne

Przewody hamulcowe elastyczne


Nie czekaj, aż coś wydarzy się podczas podróży i zainwestuj wcześniej w wysokiej jakości elastyczne przewody hamulcowe. Czym różnią się miękkie elementy od twardych i gdzie je stosować? Jak sprawdzić ich stan i kiedy najlepiej jest je serwisować?

W naszym sklepie nie tylko znajdziecie najlepsze przewody hamulcowe do Twojego auta, ale także wskazówki, dzięki którym zadbasz o swój pojazd. Pamiętaj o tym, że każda wyprawa (niezależnie od odległości i czasu) może być niebezpieczna dla Ciebie, Twoich bliskich i innych uczestników ruchu drogowego. Postaraj się uniknąć większości zagrożeń, wybierając asortyment wysokiej jakości i pielęgnując go regularnie, zgodnie z naszymi wskazówkami.
 

Przewody hamulcowe elastyczne – kiedy ulegają awarii i czemu się zużywają


Są one dużo delikatniejsze od przewodów sztywnych, ponieważ wyprodukowane zostały z elastycznej gumy. Ich wytrzymałość zależy jedynie od materiału, dlatego warto stawiać jedynie na najlepszych producentów na rynku. Pamiętajcie, że układ hamulcowy odpowiada zarówno za bezpieczeństwo wszystkich pasażerów obecnych w Waszym samochodzie, jak i osób, które mijacie podczas trasy. 

Przewody hamulcowe miękkie dużo łatwiej dopasować do konstrukcji układu hamulcowego, lecz nie zalecamy podejmowania się samodzielnych napraw.
 

W jakich autach należy zwrócić szczególną uwagę na elastyczne przewody hamulcowe?


Jest to asortyment szczególnie narażony w autach z regulacją prześwitu nadwozia. Częsty ruch powoduje zmęczenie materiału, który zaczyna twardnieć i pękać. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku modeli wykorzystujących napęd 4x4 podczas wypraw offroadowych i szybkich sportowych samochodów wyścigowych. Wielokrotne użycie hamulca w krótkich odstępach czasowych, powoduje nadmierne zużycie się części eksploatacyjnych. 

Podejmujcie okresowe przeglądy stanu technicznego w profesjonalnych warsztatach i wybierajcie zawsze wyposażenie z najwyższej półki. Pozwoli Wam to zminimalizować zagrożenie.