Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lamborghini » układ hamulcowy Lamborghini CRONO » przewody hamulcowe elastyczne Lamborghini CRONO

przewody hamulcowe elastyczne do LAMBORGHINI CRONO

wybierz typ samochodu LAMBORGHINI CRONO:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość całkowita [mm] 234
Rozmiar gwintu 1 INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 3607
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 8717109208856
Długość całkowita [mm] 345
Rozmiar gwintu 1 BANJO 10.0 mm
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 3392
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 8717109209600
Długość [mm] 322
Rozmiar gwintu 1 M10x1 | internal
Rozmiar gwintu 2 Banjo fitting
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427226777
Długość [mm] 322
Rozmiar gwintu 1 M10x1 | internal
Rozmiar gwintu 2 Banjo fitting
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427242104
Długość [mm] 234
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427242746
Długość [mm] 199
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
nr EAN 3165141810950
Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 235
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8432509616321
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 325
nr EAN 3358960088017
Długość przewodu elastycznego [mm] 322
nr EAN 5012759110423
Długość przewodu elastycznego [mm] 197
nr EAN 5012759797778
Długość [mm] 235
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,102
dla numeru OE 05 62 094
nr EAN 4027816026914
Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 235
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532077252
Rozmiar gwintu 2 10
Długość [mm] 340
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532077757
Długość [mm] 235
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,102
nr EAN 5907558587104
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm] 355
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 Banjo
nr EAN 5907558587197
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ wywijki F
Długość [mm] 340
nr EAN 5703858664060
Długość [mm] 234
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322935301517
Długość [mm] 340
Średnica 1 [mm] 10
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322937182930
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe elastyczne

Przewody hamulcowe elastyczne


Nie czekaj, aż coś wydarzy się podczas podróży i zainwestuj wcześniej w wysokiej jakości elastyczne przewody hamulcowe. Czym różnią się miękkie elementy od twardych i gdzie je stosować? Jak sprawdzić ich stan i kiedy najlepiej jest je serwisować?

W naszym sklepie nie tylko znajdziecie najlepsze przewody hamulcowe do Twojego auta, ale także wskazówki, dzięki którym zadbasz o swój pojazd. Pamiętaj o tym, że każda wyprawa (niezależnie od odległości i czasu) może być niebezpieczna dla Ciebie, Twoich bliskich i innych uczestników ruchu drogowego. Postaraj się uniknąć większości zagrożeń, wybierając asortyment wysokiej jakości i pielęgnując go regularnie, zgodnie z naszymi wskazówkami.
 

Przewody hamulcowe elastyczne – kiedy ulegają awarii i czemu się zużywają


Są one dużo delikatniejsze od przewodów sztywnych, ponieważ wyprodukowane zostały z elastycznej gumy. Ich wytrzymałość zależy jedynie od materiału, dlatego warto stawiać jedynie na najlepszych producentów na rynku. Pamiętajcie, że układ hamulcowy odpowiada zarówno za bezpieczeństwo wszystkich pasażerów obecnych w Waszym samochodzie, jak i osób, które mijacie podczas trasy. 

Przewody hamulcowe miękkie dużo łatwiej dopasować do konstrukcji układu hamulcowego, lecz nie zalecamy podejmowania się samodzielnych napraw.
 

W jakich autach należy zwrócić szczególną uwagę na elastyczne przewody hamulcowe?


Jest to asortyment szczególnie narażony w autach z regulacją prześwitu nadwozia. Częsty ruch powoduje zmęczenie materiału, który zaczyna twardnieć i pękać. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku modeli wykorzystujących napęd 4x4 podczas wypraw offroadowych i szybkich sportowych samochodów wyścigowych. Wielokrotne użycie hamulca w krótkich odstępach czasowych, powoduje nadmierne zużycie się części eksploatacyjnych. 

Podejmujcie okresowe przeglądy stanu technicznego w profesjonalnych warsztatach i wybierajcie zawsze wyposażenie z najwyższej półki. Pozwoli Wam to zminimalizować zagrożenie.