Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Buick » układ hamulcowy Buick SKYLARK » przewody hamulcowe sztywne Buick SKYLARK

przewody hamulcowe sztywne do BUICK SKYLARK

nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
wybierz typ samochodu BUICK SKYLARK:
Pokaż części producenta:  
nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039146
Materiał Miedź
nr EAN 5706021126594
Materiał Miedź
nr EAN 5706021060041
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039320
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039344
Materiał Miedź
nr EAN 5706021060102
Materiał Miedź
nr EAN 5706021069167
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039504
Materiał Miedź
nr EAN 5706021044621
Materiał Miedź
nr EAN 5706021081862
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039696
Materiał Miedź
nr EAN 5706021070200
Materiał Miedź
nr EAN 5706021071627
Materiał Miedź
nr EAN 5706021071634
Materiał Miedź
nr EAN 5706021069334
Materiał Miedź
nr EAN 5706021059984
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe sztywne

Przewody sztywne i elastyczne układu hamulcowego


Od dobrego stanu technicznego przewodów zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu. Diagnosta wykonujący okresowe badanie techniczne powinien wzrokowo ocenić stopień ich ewentualnego zużycia. Zalecenie dokonania wymiany przewodów należy potraktować jak konieczność, a nie próbę naciągnięcia na dodatkowe koszty. Jazda z uszkodzonymi przewodami, które w każdych chwili mogą pęknąć, byłaby nieodpowiedzialna.

Zużycie eksploatacyjne tych części następuje wskutek oddziaływania na nie ogromnych sił. Nacisk na pedał hamulca generuje w układzie olbrzymie ciśnienie. Dodatkowo warto zauważyć, że przewody umieszczone są pod podwoziem, a więc w miejscu, gdzie są stale narażone na kontakt z niekorzystnymi czynnikami, takimi jak woda, sól, brud. Zwłaszcza zasolenie przewodów w okresie zimowym powoduje przyspieszenie procesów korozyjnych.

Kontrolując stan przewodów elastycznych i sztywnych, trzeba zwrócić szczególną uwagę na wszelkiego rodzaju przetarcia, pęknięcia, ślady korozji oraz w mniejszej liczbie przypadków wycieki.

Płyn hamulcowy powinien być wymieniany na nowy zgodnie z interwałami podanymi przez producenta. Wymiana dokonywana zbyt rzadko może być przyczyną korozji wewnętrznej przewodów hamulcowych.