Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » układ hamulcowy Peugeot 3008 III (KA_, KB_, KC_) » przewody hamulcowe sztywne Peugeot 3008 III (KA_, KB_, KC_)

przewody hamulcowe sztywne do PEUGEOT 3008 III (KA_, KB_, KC_)

nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
wybierz typ samochodu PEUGEOT 3008 III (KA_, KB_, KC_):
Pokaż części producenta:  
nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Miedź
nr EAN 5706021126594
Materiał Miedź
nr EAN 5706021060065
Materiał Miedź
nr EAN 5706021071573
Materiał Miedź
nr EAN 5706021039719
Materiał Miedź
nr EAN 5706021070231
Materiał Miedź
nr EAN 5706021044706
Materiał Miedź
nr EAN 5706021059984
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe sztywne

Przewody sztywne i elastyczne układu hamulcowego


Od dobrego stanu technicznego przewodów zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu. Diagnosta wykonujący okresowe badanie techniczne powinien wzrokowo ocenić stopień ich ewentualnego zużycia. Zalecenie dokonania wymiany przewodów należy potraktować jak konieczność, a nie próbę naciągnięcia na dodatkowe koszty. Jazda z uszkodzonymi przewodami, które w każdych chwili mogą pęknąć, byłaby nieodpowiedzialna.

Zużycie eksploatacyjne tych części następuje wskutek oddziaływania na nie ogromnych sił. Nacisk na pedał hamulca generuje w układzie olbrzymie ciśnienie. Dodatkowo warto zauważyć, że przewody umieszczone są pod podwoziem, a więc w miejscu, gdzie są stale narażone na kontakt z niekorzystnymi czynnikami, takimi jak woda, sól, brud. Zwłaszcza zasolenie przewodów w okresie zimowym powoduje przyspieszenie procesów korozyjnych.

Kontrolując stan przewodów elastycznych i sztywnych, trzeba zwrócić szczególną uwagę na wszelkiego rodzaju przetarcia, pęknięcia, ślady korozji oraz w mniejszej liczbie przypadków wycieki.

Płyn hamulcowy powinien być wymieniany na nowy zgodnie z interwałami podanymi przez producenta. Wymiana dokonywana zbyt rzadko może być przyczyną korozji wewnętrznej przewodów hamulcowych.