Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » elektryka Renault TRAFIC II Furgon (FL) » układ rozruchowy Renault TRAFIC II Furgon (FL) » rozrusznik Renault TRAFIC II Furgon (FL)

rozrusznik do RENAULT TRAFIC II Furgon (FL)

wybierz typ samochodu RENAULT TRAFIC II Furgon (FL):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
309.00 zł
 Kup
Długość 2 [mm] -2,00
Moc znamionowa [kW] 1,90
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5901259422238
cena brutto:
318.00 zł
 Kup
Długość 2 [mm] -1,00
Moc znamionowa [kW] 2,10
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5901259422252
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 65,00
Długość 2 [mm] -1,00
Moc znamionowa [kW] 1,80
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 12
nr EAN 5901259473469
cena brutto:
286.00 zł
 Kup
Długość 2 [mm] -1
Moc znamionowa [kW] 1,9
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5902129092933
cena brutto:
291.01 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 66,00
Długość 2 [mm] -1,00
Moc znamionowa [kW] 1,10
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5902129106760
cena brutto:
308.00 zł
 Kup
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość otworów gwintowanych 3
Ilość zębów 11
Ilość zębów 9
Zacisk 50
Zacisk 30
Ø flanszy [mm] 66
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] -0,5
Rodzaj rozrusznika samoułożyskowany
Wymiar gwintu M10
Rozmiar gwintu 2 M10
Rozmiar gwintu 3 M10
Otwór Ø 2 [mm] 12
Długość [mm] 209
Pozycja / stopień rechts
Kąt mocowania [stopień] 56
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] 143
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 56
nr EAN 3165143311103
cena brutto:
350.00 zł
 Kup
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 2,1
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość otworów gwintowanych 3
Ilość zębów 12
Ilość zębów 11
Zacisk 50
Zacisk 30
Ø flanszy [mm] 66
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] -1
Rodzaj rozrusznika samoułożyskowany
Wymiar gwintu M10
Rozmiar gwintu 1 M10
Otwór Ø 3 [mm] 12
Długość [mm] 240
Pozycja / stopień rechts
Kąt mocowania [stopień] 50
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] 135
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 50
nr EAN 3165143982815
cena brutto:
300.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,9
Ilość zębów 11
Ilość zębów 12
Zacisk "30"M8 B+
Zacisk "50" M5
Liczba otworów do mocowania 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Ciężar netto [kg] 3,8
nr EAN 5704651011594
cena brutto:
313.99 zł
 Kup
Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,9
Ilość zębów 11
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] -1
Ø flanszy [mm] 65
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania 4
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334319
cena brutto:
282.00 zł
 Kup
Napięcie [V]:12
Moc znamionowa [kW]:1,9
Ilość zębów:11,12
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość otworów gwintowanych:3
śr. flanszy [mm]:0
Długość 1 [mm]:200
Długość 2 [mm]:-1
Zacisk:"30"M8 B+
Zacisk:"50" M5

Status produktu: Normal
Nowa część 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,9
Ilość zębów 11
Ilość otworów 4
Ilość otworów gwintowanych 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Pozycja / stopień R 56
Zacisk NO
Ciężar [kg] 3,96
nr EAN 3276424380906
Napięcie [V]12
Liczba zębów11
Moc znamionowa [kW]2,1
Ciężar [kg]4,04
Liczba otworów4
Pozycja / stopieńR 56
ZaciskNO
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów gwintowanych3
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
rozrusznik

Rozrusznik samochodowy


Rozrusznik to element, dzięki któremu odpalenie silnika jest dużo łatwiejsze. Rozrusznik jest podpięty do silnika w sposób, że gdy przekręcimy kluczyk w pozycję odpalania silnika, zębatka obraca koło zamachowe, którego ruch przekazywany jest na wał korbowy i tłoki. Wystarczy, tylko aby w jednym tłoku doszło do zapłonu, aby podtrzymać całą pracę silnika. Starter podczas uruchamiania silnika pobiera energię z akumulatora, który musi być odpowiednio naładowany, żeby możliwe było zakręcenie kołem zamachowym w odpowiedniej prędkości. Gdyby akumulator był słabo naładowany, rozrusznik nie dałby rady z oporami silnika np. z tarciem tłoków o cylindry.

Objawem rozładowanego akumulatora jest gaśnięcie kontrolek podczas próby uruchomienia silnika. Dzięki alternatorowi po odpaleniu silnika zaczyna się ładowanie akumulatora. Po jednym uruchomieniu silnika zabierana jest energia, którą bateria odzyska po 20 minutach jazdy (przy prawidłowo działającym alternatorze). Ważne jest doładowywanie akumulatora za pomocą prostownika, gdy zostawimy samochód na światłach, uszkodzony zostanie układ ładowania, lub gdy zaczną się pojawiać objawy jego rozładowania. 

Rozruszniki starszego typu przy długim kręceniu, nie ulegały uszkodzeniu, aczkolwiek w nowoczesnych pojazdach należy uważać, żeby nie kręcić zbyt długo, ponieważ mogłoby to spowodować usterkę. W przypadku braku możliwości odpalenia samochodu istnieją różne metody uruchomienia go. Najgorszym błędem, którego nie wolno popełniać jest próba odpalenia silnika "na zaciąg", w starszych pojazdach jest to możliwe, aczkolwiek w nowszych samochodach, spowodowałoby to kosztowną usterkę silnika. Rozrusznik to część samochodu, która po uszkodzeniu nadaje się do regeneracji. Przed naprawą rozrusznika należy pamiętać o odłączeniu masy od akumulatora, żeby podczas pracy nie zdarzył się nieszczęśliwy wypadek.
informacje dodatkowe: