Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » elektryka Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) » układ rozruchowy Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) » rozrusznik Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN)

rozrusznik do VOLKSWAGEN MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
266.00 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 76,00
Długość 2 [mm] 52,00
Moc znamionowa [kW] 2,00
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość otworów gwintowanych 0
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ilość zębów 10
nr EAN 5901259419627
cena brutto:
361.01 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 76,00
Długość 2 [mm] 53,00
Moc znamionowa [kW] 2,00
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość otworów gwintowanych 0
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5901259464894
cena brutto:
336.00 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 76,00
Długość 2 [mm] 53,00
Moc znamionowa [kW] 2,00
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość otworów gwintowanych 0
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ilość zębów 11
nr EAN 5902129082927
cena brutto:
396.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość otworów gwintowanych 0
Ilość zębów 10
Zacisk 50
Zacisk 30
Ø flanszy [mm] 76,2
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 52,5
Rodzaj rozrusznika samowysprzęglający
otwór Ø [mm] 12,5
Otwór Ø 2 [mm] 12,5
Otwór Ø 3 [mm] 12,5
Długość [mm] 245,5
Szerokość [mm] 114,63
Wysokość [mm] 182,6
Pozycja / stopień links
Kąt mocowania [stopień] 44
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 44
nr EAN 3165143390504
cena brutto:
357.00 zł
 Kup
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość otworów gwintowanych 0
Ilość zębów 11
Ilość zębów 10
Zacisk 50
Zacisk 30
Ø flanszy [mm] 76,2
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 52,5
Rodzaj rozrusznika samowysprzęglający
otwór Ø [mm] 12,5
Otwór Ø 2 [mm] 12,5
Otwór Ø 3 [mm] 12,5
Długość [mm] 246
Pozycja / stopień links
Kąt mocowania [stopień] 44
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 44
nr EAN 3165143526569
cena brutto:
465.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Jakość Premium
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Nowa część 
nr EAN 8717613117262
cena brutto:
320.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 2
Ø flanszy [mm] 76
Ilość zębów 10
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Zacisk "30" M8 B+
Zacisk "50" Plug 156
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 3,7
nr EAN 5704651012829
cena brutto:
378.00 zł
 Kup
Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Ilość zębów 11
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 55
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ø flanszy [mm] 76
Liczba otworów do mocowania 3
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334449
cena brutto:
323.00 zł
 Kup
Napięcie [V]:12
Moc znamionowa [kW]:2
Ilość zębów:10
Zacisk:"30" M8 B+
Zacisk:"50" Plug 156
śr. flanszy [mm]:76
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość otworów gwintowanych:0
Długość 1 [mm]:175
Długość 2 [mm]:53
Kierunek obrotów:przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Długość 3 [mm]:24

Status produktu: Normal
cena brutto:
313.00 zł
 Kup
Indeks: QAP 27049
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Rozrusznik
Nazwa: ROZRUSZNIK 12V SEAT SKODA VW
Opis: 2.0kW 1.4/1.9 TDI
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 02Z911023F
Numer dostawcy: 27049
Parametry:Napięcie [V] : 12
Ilość zębów : 10
Moc znamionowa [kW] : 2
Flansza O [mm] : 76
Liczba otworów do mocowania : 3
Nowa część 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 2
Ilość zębów 11
Ilość otworów 3
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Pozycja / stopień L 42
Zacisk NO
Ciężar [kg] 3,58
nr EAN 3276424381750
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 2
Liczba zębów 1 10
Liczba zębów 2 11
Ilość otworów 3
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Pozycja / stopień L 42
Ciężar [kg] 3,61
nr EAN 3276422010010
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
rozrusznik

Rozrusznik samochodowy


Rozrusznik to element, dzięki któremu odpalenie silnika jest dużo łatwiejsze. Rozrusznik jest podpięty do silnika w sposób, że gdy przekręcimy kluczyk w pozycję odpalania silnika, zębatka obraca koło zamachowe, którego ruch przekazywany jest na wał korbowy i tłoki. Wystarczy, tylko aby w jednym tłoku doszło do zapłonu, aby podtrzymać całą pracę silnika. Starter podczas uruchamiania silnika pobiera energię z akumulatora, który musi być odpowiednio naładowany, żeby możliwe było zakręcenie kołem zamachowym w odpowiedniej prędkości. Gdyby akumulator był słabo naładowany, rozrusznik nie dałby rady z oporami silnika np. z tarciem tłoków o cylindry.

Objawem rozładowanego akumulatora jest gaśnięcie kontrolek podczas próby uruchomienia silnika. Dzięki alternatorowi po odpaleniu silnika zaczyna się ładowanie akumulatora. Po jednym uruchomieniu silnika zabierana jest energia, którą bateria odzyska po 20 minutach jazdy (przy prawidłowo działającym alternatorze). Ważne jest doładowywanie akumulatora za pomocą prostownika, gdy zostawimy samochód na światłach, uszkodzony zostanie układ ładowania, lub gdy zaczną się pojawiać objawy jego rozładowania. 

Rozruszniki starszego typu przy długim kręceniu, nie ulegały uszkodzeniu, aczkolwiek w nowoczesnych pojazdach należy uważać, żeby nie kręcić zbyt długo, ponieważ mogłoby to spowodować usterkę. W przypadku braku możliwości odpalenia samochodu istnieją różne metody uruchomienia go. Najgorszym błędem, którego nie wolno popełniać jest próba odpalenia silnika "na zaciąg", w starszych pojazdach jest to możliwe, aczkolwiek w nowszych samochodach, spowodowałoby to kosztowną usterkę silnika. Rozrusznik to część samochodu, która po uszkodzeniu nadaje się do regeneracji. Przed naprawą rozrusznika należy pamiętać o odłączeniu masy od akumulatora, żeby podczas pracy nie zdarzył się nieszczęśliwy wypadek.
informacje dodatkowe: