Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » elektryka Hyundai i40 I CW (VF) » układ rozruchowy Hyundai i40 I CW (VF) » rozrusznik Hyundai i40 I CW (VF)

rozrusznik do HYUNDAI i40 I CW (VF)

wybierz typ samochodu HYUNDAI i40 I CW (VF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
293.99 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 77,00
Długość 2 [mm] 22,00
Moc znamionowa [kW] 0,90
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 8
nr EAN 5902129018629
cena brutto:
353.00 zł
 Kup
Długość 1 [mm] 77,00
Długość 2 [mm] 21,50
Moc znamionowa [kW] 1,40
Napięcie [V] 12
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 9
nr EAN 5902129044284
cena brutto:
470.00 zł
 Kup
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Ilość zębów 8
Zacisk 30,50
Ø flanszy [mm] 77
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 21
Rodzaj rozrusznika samoułożyskowany
Wymiar gwintu M10
Rozmiar gwintu 1 M10
Długość [mm] 173
Pozycja / stopień links
Kąt mocowania [stopień] 54
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] 120
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 54
nr EAN 4047025527996
cena brutto:
418.00 zł
 Kup
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,3
Liczba otworów do mocowania 0
Ilość otworów gwintowanych 2
Ilość zębów 11
Zacisk 50
Zacisk 30
Ø flanszy [mm] 77
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 21
Rodzaj rozrusznika samoułożyskowany
Wymiar gwintu M10
Rozmiar gwintu 1 M10
Długość [mm] 230
Pozycja / stopień links
Kąt mocowania [stopień] 54
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] 120
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] 54
nr EAN 4047026039665
cena brutto:
357.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Ø flanszy [mm] 77
Ilość zębów 9
Zacisk "50" Plug 158
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Ciężar netto [kg] 3,3
nr EAN 5704651418362
cena brutto:
463.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Ø flanszy [mm] 77
Ilość zębów 8
Zacisk "50" Plug 158
Liczba otworów do mocowania 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Ciężar netto [kg] 2,9
nr EAN 5704651464949
cena brutto:
280.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Ilość zębów 8
ID wykonania wtyczki 30-50
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø flanszy [mm] 77
Liczba otworów do mocowania 2
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 21
nr EAN 8053379534739
cena brutto:
320.00 zł
 Kup
Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Ilość zębów 8
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 21,5
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø flanszy [mm] 77
Liczba otworów do mocowania 2
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300500554
cena brutto:
556.00 zł
 Kup
Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,7
Ilość zębów 9
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] 22
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø flanszy [mm] 77
Liczba otworów do mocowania 2
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300768497
Napięcie [V] 12
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø flanszy [mm] 77
Liczba otworów do mocowania 2
niewymagany zwrot starej części 
Moc znamionowa [kW] 1,4
nr EAN 4029416366810
cena brutto:
261.01 zł
 Kup
TOWAR BEZ ZWROTU ! HYUNDAI I30 I/II 1.4I/1.6I/ IX20 1.4I/1.6I/KIA CEED I/II/III 1.4I/1.6I/ VENGA 1.4I/1.6I/ SPORTAGE IV 1.6I
Napięcie [V] : 12
Ilość zębów : 8
Moc silnika [kW] : 0.9
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 361002B100
Numer dostawcy: 90E0518-JPN
cena brutto:
632.00 zł
 Kup
Moc znamionowa [kW]:1,4
Napięcie [V]:12
Ilość zębów:9
Zacisk:"50" Plug 158
śr. flanszy [mm]:77
Liczba otworów do mocowania:2
Ilość otworów gwintowanych:2
Długość 1 [mm]:172
Długość 2 [mm]:21
Długość 3 [mm]:24

Status produktu: Normal
cena brutto:
474.01 zł
 Kup
Moc znamionowa [kW]:0,9
Napięcie [V]:12
Ilość zębów:8
Zacisk:"50" Plug 158
śr. flanszy [mm]:77
Liczba otworów do mocowania:2
Ilość otworów gwintowanych:2
Długość 1 [mm]:127
Długość 2 [mm]:22
Długość 3 [mm]:24

Status produktu: Normal
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 1,1
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość zębów 8
nr EAN 8050947027372
Nowa część 
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [kW] 0,9
Ilość zębów 10
Ilość otworów 2
Ilość otworów gwintowanych 2
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Pozycja / stopień L/R
Ø flanszy [mm] 77
Ciężar [kg] 3,12
nr EAN 3276426002127
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
rozrusznik

Rozrusznik samochodowy


Rozrusznik to element, dzięki któremu odpalenie silnika jest dużo łatwiejsze. Rozrusznik jest podpięty do silnika w sposób, że gdy przekręcimy kluczyk w pozycję odpalania silnika, zębatka obraca koło zamachowe, którego ruch przekazywany jest na wał korbowy i tłoki. Wystarczy, tylko aby w jednym tłoku doszło do zapłonu, aby podtrzymać całą pracę silnika. Starter podczas uruchamiania silnika pobiera energię z akumulatora, który musi być odpowiednio naładowany, żeby możliwe było zakręcenie kołem zamachowym w odpowiedniej prędkości. Gdyby akumulator był słabo naładowany, rozrusznik nie dałby rady z oporami silnika np. z tarciem tłoków o cylindry.

Objawem rozładowanego akumulatora jest gaśnięcie kontrolek podczas próby uruchomienia silnika. Dzięki alternatorowi po odpaleniu silnika zaczyna się ładowanie akumulatora. Po jednym uruchomieniu silnika zabierana jest energia, którą bateria odzyska po 20 minutach jazdy (przy prawidłowo działającym alternatorze). Ważne jest doładowywanie akumulatora za pomocą prostownika, gdy zostawimy samochód na światłach, uszkodzony zostanie układ ładowania, lub gdy zaczną się pojawiać objawy jego rozładowania. 

Rozruszniki starszego typu przy długim kręceniu, nie ulegały uszkodzeniu, aczkolwiek w nowoczesnych pojazdach należy uważać, żeby nie kręcić zbyt długo, ponieważ mogłoby to spowodować usterkę. W przypadku braku możliwości odpalenia samochodu istnieją różne metody uruchomienia go. Najgorszym błędem, którego nie wolno popełniać jest próba odpalenia silnika "na zaciąg", w starszych pojazdach jest to możliwe, aczkolwiek w nowszych samochodach, spowodowałoby to kosztowną usterkę silnika. Rozrusznik to część samochodu, która po uszkodzeniu nadaje się do regeneracji. Przed naprawą rozrusznika należy pamiętać o odłączeniu masy od akumulatora, żeby podczas pracy nie zdarzył się nieszczęśliwy wypadek.
informacje dodatkowe: