Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » sprzęgło Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, » sterowanie sprzęgłem Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, » siłownik sprzęgła Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

siłownik sprzęgła do VOLKSWAGEN CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 19,0
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4006633344715
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
System hamulcowy SACHS
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
Wymiar gwintu 12 x 9
Wymiar gwintu plug-in connect.sys.
Materiał Aluminium
nr EAN 8432509608135
Wymiar gwintu 12 x 9
Wymiar gwintu plug-in connect.sys.
Materiał Tworzywo sztuczne
System hamulcowy SACHS
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
nr EAN 8432509608159
Ciężar [kg] 0,170
dla numeru OE 5Q0 721 261 K
nr EAN 4027816394389
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19,05
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
Wymiar gwintu 12 x 9
Wymiar gwintu 13
System hamulcowy SACHS
nr EAN 8032532103593
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 12 x 9
Materiał Tworzywo sztuczne
System hamulcowy SACHS
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 13
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
nr EAN 8032532103609
ODPOWIETRZNIK VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0721468E
Numer dostawcy: 1J0721468E
Kod GTU: GTU_07
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.