
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 8427769086014 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 8427769067747 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 12 | 
| nr EAN | 8427769089459 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960127099 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960107398 | 

| Wymagana ilość | 3 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 

| Wymagana ilość | 3 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Grubość [mm] | 11,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,058 | 
| dla numeru OE | 068 103 051 G | 
| nr EAN | 4027816010906 | 

| Grubość [mm] | 10,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Ciężar [kg] | 0,016 | 
| dla numeru OE | 054 115 147 B | 
| nr EAN | 4027816020851 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | 
| Szerokość [mm] | 10,0 | 
| nr EAN | 4014870339203 | 

| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| TECDOC-Nr silnika | 246 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| kierunkowa | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 246 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Szerokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Szerokość [mm] | 9 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 224 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Grubość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,195 | 
| nr EAN | 4046001639517 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro produkowanego od 1991.09 do roku 1994.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 174 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi 80 B4 sedan (8C2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi 80 B4 sedan (8C2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1991.09 do roku 1994.12, i mocy silnika 174 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025