
| Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych |
| Kształt | Długi |
| Norma emisji spalin | do Euro 5 |
| Tylko w połączeniu z | BM11188H |
| Tylko w połączeniu z | BM11188HP |
| nr EAN | 5052746158953 |

| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047026449211 |

| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453331 |

| Rok prod. do | 201412 |
| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| nr EAN | 5012759976135 |

| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 5012759992456 |

| nr EAN | 8717613111505 |

| dla numeru OE | 1618NF |
| Wymagana ilość | 1 |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 37 |
| nr EAN | 8717613168547 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379340859 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379914920 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379163540 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379164066 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510039946 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050639412 |

| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639825 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816371205 |

| Długość [mm] | 325 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 685 774 |
| nr EAN | 4054224038185 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 1 796 446 |
| nr EAN | 4054224060216 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 100 |
| Zakres pomiarowy od [V] | 0,5 |
| Zakres pomiarowy do [V] | 4,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300509830 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 62 |
| nr EAN | 4082300615494 |

| Rok prod. od | 201711 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Numer pozycji od | 14966 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300675948 |

| nr EAN | 4044079050760 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Napięcie od [V] | 0,5 |
| Napięcie do [V] | 4,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374040 |

| nr EAN | 8001063824697 |

| nr EAN | 8001063669465 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Kod silnika | DV6C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5902659783349 |

| Kod silnika | 9HR |
| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Długość całkowita [mm] | 425 |
| Układ wydechowy | dla filtra cząstek stałych |
| dla numeru OE | 1618 NF |
| Jakość | EQUIVALENT |
| nr EAN | 5902659789419 |

| Kod silnika | 9HR |
| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Długość całkowita [mm] | 425 |
| Układ wydechowy | dla filtra cząstek stałych |
| dla numeru OE | 1618 NF |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| dla numeru OE | 9813735580 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074238776 |

| Kod silnika | 9HR (DV6C) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | 9HR (DV6C) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | 9HR (DV6C) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | 9HR (DV6C) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 3 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074294246 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 347 |
| nr EAN | 087295978252 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 12,9 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 316,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930246 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048059956 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 164 |
| nr EAN | 5902048904447 |

| TECDOC-Nr silnika | 25690 |
| Napięcie [V] | 12 |

| Rok prod. od | 201011 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |



| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688371201 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4054228060212 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Ilość biegunów | 3 |

| Kod silnika | 9HR (DV6C) |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 4103590676429 |

| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4046001687334 |

| Długość [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,121 |
| Litera rozpoznawcza | 61 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| nr EAN | 3277490107930 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii sonda do Citroën C4 II (NC_) 1.6 HDi 110.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C4 II (NC_) 1.6 HDi 110 produkowanego od 2009.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 112 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii sonda do Citroën C4 II (NC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na sonda do Citroën C4 II (NC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2009.11, i mocy silnika 112 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025