
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 630 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024410824 |

| nr EAN | 4047024876590 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047026264760 |

| nr EAN | 4047025507042 |

| nr EAN | 4047025567749 |

| nr EAN | 4047026400885 |

| Długość przewodu [mm] | 320 |
| nr EAN | 4047026448436 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514788 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759533352 |

| nr EAN | 5012759976197 |

| nr EAN | 5012759976210 |

| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759989098 |

| nr EAN | 5012759772553 |

| nr EAN | 5012759548868 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054640 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379550265 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379158508 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510008003 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510025345 |

| nr EAN | 8012510030967 |

| Ciśnienie od [kPa] | 28,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,48 |
| nr EAN | 8012510032589 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048849 |

| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Grubość [mm] | 50,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 000 905 61 02 |
| nr EAN | 4027816454434 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 400,5 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 008 153 27 28 |
| nr EAN | 4054224008232 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 000 905 67 04 |
| nr EAN | 4054224703731 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,194 |
| dla numeru OE | 651 090 01 48 |
| nr EAN | 4054224723623 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688825 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676280 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| nr EAN | 4082300709247 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 82 |
| dla kodu SA | MA5 = Euro 5a |
| nr EAN | 4082300768749 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300772630 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 295 |
| nr EAN | 4082300774757 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300774269 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| nr EAN | 4082300807424 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300804447 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374033 |

| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| Ilość biegunów | 2 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079370059 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079355063 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079355186 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4044079055062 |

| nr EAN | 8001063721477 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558580648 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558582246 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| nr EAN | 5901619593776 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 28,9 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 400 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 5902659783240 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| Sposób montażu | przykręcany |
| dla numeru OE | 007 153 03 28 |
| dla numeru OE | 651 905 02 00 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ciśnienie od [kPa] | 30 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| dla numeru OE | 007 153 00 28 |
| dla numeru OE | 010 153 72 28 |
| Jakość | EQUIVALENT |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025