Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » tworzenie mieszanki Kia MAGENTIS I (GD, MS) » sonda Kia MAGENTIS I (GD, MS)

sonda do KIA MAGENTIS I (GD, MS)

wybierz typ samochodu KIA MAGENTIS I (GD, MS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759502594
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759511459
nr EAN 5012759963791
Głębokość zabudowy [mm] 27
Ilość połączeń 3
Opór [MOhm] 13
nr EAN 8053379056927
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379058990
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379060900
Długość przewodu [mm] 280
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379062232
Głębokość zabudowy [mm] 27
Ilość połączeń 3
Opór [MOhm] 13
nr EAN 8053379056934
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379565269
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379549085
Napięcie [V] 12
Rodzaj korpusu z obudową
Ilość połączeń 3
Dolot - Ø [mm] 80
Wylot - Ø [mm] 80
Wymiar gwintu 3/8 GAS
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510034804
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Wymiar gwintu M 14x1,5
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050631171
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 3
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300240016
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Potencjometr suwakowy
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
nr EAN 4082300283518
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306064
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8806305
nr EAN 5901159270533
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508184
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5902659724649
Długość czujnika pomiarowego [mm] 27
nr EAN 5902659783707
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5902659724656
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M14x1,5 mm
Rozmiar klucza 21
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 210
Długość całkowita [mm] 285
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor czarny
dla numeru OE 39250 37150
cena brutto:
313.99 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326810685
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048031181
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048063816
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048023339
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 98
nr EAN 5902048023353
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 105
nr EAN 5902048923950
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048897275
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048064059
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,26
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Wymiar gwintu M14x1.5
nr EAN 3531650032327
Wyświetlanie od 1 do 49 (z 49 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.