Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » tworzenie mieszanki Mercedes-benz VITO / MIXTO Furgon (W639) » sonda Mercedes-benz VITO / MIXTO Furgon (W639)

sonda do MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO Furgon (W639)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO Furgon (W639):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165144056454
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165142563336
nr EAN 3165141816198
cena brutto:
185.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759407349
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759388655
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523759
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514788
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759513866
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759963234
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759963708
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510008003
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Długość [mm] 24
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 004 153 69 28
nr EAN 4027816295471
Długość [mm] 35
Szerokość [mm] 48,5
Grubość [mm] 43,0
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4027816370567
Grubość [mm] 21,0
Grubość [mm] 18,0
Średnica wewnętrzna [mm] 8,3
średnica zewnętrzna [mm] 45,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,045
nr EAN 4027816372691
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,033
dla numeru OE 642 905 01 00
nr EAN 4027816435877
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 230
Ciężar [kg] 0,035
dla numeru OE 000 905 67 04
nr EAN 4054224703731
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 84
nr EAN 4082300394511
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676280
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Wymagana ilość 1
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 5901779819228
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8801040
nr EAN 5901159269568
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558582246
nr EAN 5907558571103
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558570892
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074469170
Zakres pomiarowy od [kPa] 10,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 120,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326908337
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048031204
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 495
nr EAN 5902048057358
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny PI 0035
nr EAN 4028977651120
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,35
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Grubość [mm] 21,0
Grubość [mm] 18,0
Średnica wewnętrzna [mm] 8,3
średnica zewnętrzna [mm] 45,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,045
nr EAN 4044688372697
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4044688435873
dla numeru OE 003 153 97 28
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
Oznaczenie koloru szary
Opór [kOhm] 145
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
Ciężar [kg] 0,027
nr EAN 4046001342431
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Strona zabudowy Strona wylotowa
Wymagana ilość 1
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor obudowy czarny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ciężar [kg] 0,04044
nr EAN 4046001309915
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.