
| Długość [mm] | 59 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| dla numeru OE | 13 62 7 794 646 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063240078 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523735 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513873 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514771 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058310 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379537976 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163250 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
| nr EAN | 8435050632895 |

| Długość [mm] | 59 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 7 794 646 |
| nr EAN | 4027816317005 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 2 246 977 |
| nr EAN | 4027816369653 |

| Od ciśnienia [Pa] | 25000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300307061 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300407556 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| dla numeru OE | 0928400314 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389464 |

| dla numeru OE | 0928400468 |
| dla numeru OE | 0928400527 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389747 |

| dla numeru artykułu | 558085 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827957 |

| Numer seryjny | K8802513 |
| nr EAN | 5901159269889 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507996 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |

| nr EAN | 5907558572735 |

| nr EAN | 5907558558838 |

| nr EAN | 5907558572780 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5902659783776 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 30 |
| ciśnienie do [kPa] | 240 |
| dla numeru OE | 13 62 2 246 977 |
| dla numeru OE | MHK101060 |

| Ilość biegunów | 5 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074397565 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | szary |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074116609 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 30,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 240,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326909341 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| nr EAN | 4010326810456 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 205 |
| nr EAN | 5902048057259 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |
| nr EAN | 4028977589980 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423661488 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025