
| Rok prod. do | 200406 | 
| nr EAN | 4047024267336 | 

| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200406 | 
| Numer pozycji od | 8211 | 
| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200406 | 
| Numer pozycji od | 8211 | 
| nr EAN | 4047024267268 | 

| Rok prod. od | 200001 | 
| Rok prod. do | 200406 | 
| Ograniczenia producenta | Bosch | 
| Numer pozycji od | 8421 | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | 
| nr EAN | 4047025619844 | 

| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Kod silnika | DW10ATED | 
| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | 
| nr EAN | 5012759376744 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 5 | 
| nr EAN | 5012759505977 | 

| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. do | 199905 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. do | 199905 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. do | 199905 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. do | 199905 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 8012510094006 | 

| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| nr EAN | 8012510094020 | 

| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200008 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200008 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200008 | 
| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200008 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| nr EAN | 8012510080627 | 

| Kod silnika | RHY (DW10TD) . | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| nr EAN | 8435050622599 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | zielony | 
| Średnica zabudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050620885 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 | 
| nr EAN | 8435050619094 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | zielony | 
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 8435050617960 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| nr EAN | 8435050604106 | 

| Długość przewodu [mm] | 180 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| nr EAN | 8435050618196 | 

| Długość [mm] | 55,5 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| dla numeru OE | 1920.QN | 
| nr EAN | 4027816312406 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| nr EAN | 4082300243604 | 

| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | 
| nr EAN | 4082300147520 | 

| Rok prod. od | 199906 | 
| Rok prod. do | 200008 | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Opór [Ohm] | 5000 | 
| Opór [Ohm] | 600 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Gwint zewn. [mm] | 12 | 
| Kolor | zielony | 
| Oznaczenie koloru | żółty | 
| Skok gwintu [mm] | 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Zakres temperatury [°C] | 25 | 
| Zakres temperatury [°C] | 80 | 
| nr EAN | 4082300243888 | 

| Rok prod. od | 200009 | 
| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Średnica 1 [mm] | 25,4 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | 
| Długość 1 [mm] | 53 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300289923 | 

| Gwarancja | 5 lata gwarancji | 
| nr EAN | 4044079383004 | 

| Numer seryjny | K8805924 | 
| nr EAN | 5901159270489 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 8001063501758 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| nr EAN | 5907558548228 | 

| Rok prod. od | 199904 | 
| Rok prod. do | 200404 | 
| Kod silnika | DW10TD | 
| nr EAN | 5907558564334 | 

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 | 
| nr EAN | 5901619593851 | 

| Ograniczenia producenta | Bosch | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| Kolor wtyczki | szary | 
| Oznaczenie koloru | biały | 
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| dla numeru OE | 1920.C5 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| Kolor wtyczki | jasnoszary | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Długość przewodu [mm] | 160 | 
| Średnica obudowy [mm] | 12 | 
| Sposób montażu | wciskany | 

| Ilość biegunów | 4 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Liczba otworów do mocowania | 2 | 
| dla numeru OE | 1920AK | 

| Rok prod. od | 199904 | 
| Rok prod. do | 200406 | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | 
| Jakość | EQUIVALENT | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Kolor | zielony | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074115077 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Kolor | szary | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074158678 | 

| Kod silnika | RHY (DW10TD) | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHY (DW10TD) | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHY (DW10TD) | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHY (DW10TD) | 
| Rok prod. od | 200009 | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074281178 | 

| Dolot - Ø [mm] | 70 | 
| Wylot - Ø [mm] | 70,3 | 
| Długość [mm] | 94,3 | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326938426 | 

| Kolor | szary | 
| Ciężar netto [g] | 20 | 
| nr EAN | 5902048080721 | 

| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Ciężar netto [g] | 145 | 
| nr EAN | 5902048057792 | 

| TECDOC-Nr silnika | 12569 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| nr EAN | 4028977939426 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,25 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,30 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 

| Rok prod. od | 199904 | 
| Rok prod. do | 200404 | 

| Długość [mm] | 55,5 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| nr EAN | 4044688312402 | 

| Rok prod. od | 199904 | 
| Rok prod. do | 200404 | 
| Kod silnika | DW10TD | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 3276422538088 | 

| Kod silnika | RHY (DW10TD) | 
| Ograniczenia producenta | (+) SIEMENS | 
| Ilość biegunów | 5 | 
| Kolor | czarny | 
| nr EAN | 4103590908124 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | Przedział silnikowy | 
| dla numeru OE | 1920,AK | 
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez elektronicznego pedału gazu (e-gaz) | 
| Ciężar [kg] | 0,27 | 
| nr EAN | 4046001587634 | 

| Rok prod. do | 199912 | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | 
| Ograniczenia producenta | Bosch | 
| Numer pozycji do | 8420 | 
| --------------- | |
| Rok prod. do | 200406 | 
| Ciężar [kg] | 0,046 | 
| nr EAN | 4046001832024 | 

| Wymiar gwintu | M12x1.5 | 
| nr EAN | 3531650022304 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii sonda do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 90.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 90 produkowanego od 1999.02 do roku 2004.10
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii sonda do Peugeot 406 Break (8E/F)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na sonda do Peugeot 406 Break (8E/F) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1999.02 do roku 2004.10, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025