Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024181472 |
nr EAN | 5012759969144 |
nr EAN | 5012759972823 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 118 |
nr EAN | 8717613024164 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053834 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,012 |
dla numeru OE | 25085-00Q0B |
nr EAN | 4054224069677 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186260 |
Ilość połączeń | 2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
nr EAN | 4082300407884 |
Ilość połączeń | 2 |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
nr EAN | 4082300619256 |
nr EAN | 8001063689937 |
nr EAN | 8001063717258 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558548235 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558570892 |
Ciężar netto [g] | 12 |
nr EAN | 5902048092861 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 105 |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 185 |
nr EAN | 5902048064059 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość biegunów | 2 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
nr EAN | 3276422554002 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 3276423661358 |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Ilość biegunów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4046001364310 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025