Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 400 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025002165 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047025095181 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 540 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 4047025251372 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047025511384 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5012759979396 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759975343 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
nr EAN | 5012759544242 |
nr EAN | 5012759998755 |
nr EAN | 5012759988190 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613029701 |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4041248736715 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379340835 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
nr EAN | 8012510080580 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | |
nr EAN | 8012510035504 |
Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 8012510053935 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Od ciśnienia [Pa] | 40000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 200000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
nr EAN | 4082300323610 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300323542 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802771 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079351201 |
nr EAN | 4044079051200 |
dla numeru artykułu | 558283 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5901779827643 |
Opór [Ohm] | 9 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 530 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063708454 |
Długość [mm] | 48,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
nr EAN | 5907558581072 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | |
nr EAN | 5902659783684 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Oznaczenie kontrolne | 3.5 | |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką | |
dla numeru OE | 1362 7 843 531 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 13 62 7 546 660 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074279250 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326811491 |
Ciężar netto [g] | 14 | |
nr EAN | 5902048093059 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4028977941993 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 3276423661495 |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4103590951281 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025