Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Suzuki » system tworzenia mieszanki paliwowej Suzuki GSF BANDIT » tworzenie mieszanki Suzuki GSF BANDIT » sonda Suzuki GSF BANDIT

sonda do SUZUKI GSF BANDIT

wybierz typ samochodu SUZUKI GSF BANDIT:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 689604101803
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
cena brutto:
25.01 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 1014
Opór [Ohm] 146
Ilość połączeń 1
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu 1/8-27 NPT
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144369
Długość [mm] 36,7
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Długość gwintu [mm] 9,7
Rozmiar klucza 13
Ilość połączeń 1
Materiał mosiądz
Punkt włączania [°C] 120
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 5907558548082
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 5907558565560
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074042182
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M10 x 1
Rozmiar klucza 13
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074455500
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od 0,15
Ciśnienie [bar] do 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471265
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 4028977604454
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 62 38 927
nr EAN 4044688336293
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
dla numeru OE 1920 FC
dla numeru OE 62 38 927
dla numeru OE 7700 706 876
dla numeru OE 12569240
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.