Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 400 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165142395975 |
nr EAN | 4047026209969 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387702 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5012759505014 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759513910 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,5 | |
nr EAN | 8012510077757 |
nr EAN | 8012510009383 |
nr EAN | 8012510009932 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF | |
nr EAN | 8435050604182 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050624227 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
dla numeru OE | 7 173 046 | |
nr EAN | 4027816275015 |
Długość [mm] | 54 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 1 037 465 | |
nr EAN | 4027816248415 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,097 | |
nr EAN | 4054224757765 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Opór [Ohm] | 530 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | +50 | |
Tolerancja [%] | 10 | |
Tolerancja [%] | -50 | |
nr EAN | 4082300243727 |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 4082300652543 |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300758078 |
nr EAN | 8001063936598 |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | szary | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548129 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 5901619521830 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | szary | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Wymiar gwintu | 3/8"-18NPTF | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | F5AF 12A648 AB | |
dla numeru OE | GY01-18-840A | |
dla numeru OE | 30711661 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | szary | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Sposób montażu | wciskany | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 | |
dla numeru OE | F5AF 12A697 AA |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 375 | |
nr EAN | 087295913123 |
Kolor | czarny | |
Ciężar netto [g] | 37 | |
nr EAN | 5902048031013 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 | |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Ilość biegunów | 4 | |
dla numeru OE | V99760001 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Długość [mm] | 350 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001644924 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025