Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » mechanizm korbowy Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » wał korbowy Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Peugeot 306 Break (7E, N3, N5)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Numer komponentu 66721BF
Podwymiar [mm] 0,10
nr EAN 4044197430079
Numer komponentu 66721BF
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4044197430086
Wymiar standardowy [STD] 
Numer komponentu 71619608
Wymagana ilość 4
Numer komponentu 71620608
Jednostka ilości para
nr EAN 4028977056673
Numer komponentu 039AL19961000
dla średnicy obudowy od [mm] 83,05
przy średnicy obudowy [mm] 83,3
dla grubości ścianki od [mm] 2,330
dla średnicy wałka od [mm] 67,05
do średnicy wałka [mm] 67,3
nr EAN 4009026541005
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.