Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) » mechanizm korbowy Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) » wał korbowy Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 72,95
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
dla średnicy obudowy od [mm] 72,95
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2056
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2063
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1034
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1035
dla średnicy szybu do [mm] 59,75
nr EAN 5027049563346
Numer komponentu 04-3527
Numer komponentu 04-3528
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 5010874483286
Wymiar standardowy [STD] 
Numer komponentu 73897600
Wymagana ilość 4
Numer komponentu 73898600
Jednostka ilości para
nr EAN 4028977042324
Numer komponentu 029AL18669000
dla średnicy obudowy od [mm] 72,92
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
dla grubości ścianki od [mm] 1,93
do grubości ścianki [mm] 1,97
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
do średnicy wałka [mm] 59,75
nr EAN 4009026583081
Nadwymiar [mm] 0,25
Numer komponentu 029AL18669025
dla średnicy obudowy od [mm] 72,92
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
dla grubości ścianki od [mm] 2,18
do grubości ścianki [mm] 2,22
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
do średnicy wałka [mm] 59,75
nr EAN 4009026527023
Numer komponentu 029AL20557000
dla średnicy obudowy od [mm] 72,950
przy średnicy obudowy [mm] 73,200
dla grubości ścianki od [mm] 1,925
do grubości ścianki [mm] 1,975
dla średnicy wałka od [mm] 59,000
do średnicy wałka [mm] 59,750
nr EAN 4009026934593
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Kształt łba śruby / nakrętki Dwunastokąt
Wersja śruby/nakrętki z kołnierzem
Wymiar gwintu M 16
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Długość całkowita [mm] 66
Skok gwintu [mm] 1,5
Klasa wytrzymałości 10.9
Wersja śruby/nakrętki Śruba rozporowa
Długość śruby pod główką [mm] 54
ŚRUBA Z ŁBEM 12-KATNYM VAG
Wymiar gwintu : M 16
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: WHT005322
Numer dostawcy: WHT005322
Kod GTU: Nie dotyczy
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.