Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) » mechanizm korbowy Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) » wał korbowy Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Volkswagen POLO V (6R1, 6C1)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do VOLKSWAGEN POLO V (6R1, 6C1)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN POLO V (6R1, 6C1):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 71,55
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
dla średnicy obudowy od [mm] 71,55
przy średnicy obudowy [mm] 71,8
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2028
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2043
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BC5000
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1014
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1031
dla średnicy szybu do [mm] 59,75
nr EAN 5027049563322
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.