Prąd znamionowy [A] | 70 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Rodzaj korpusu | Obudowa z pokrywą z tworzywa sztucznego |
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | IP5K4 |
Funkcja przełączania | Włącznik/wyłącznik |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 85 |
Opór [Ohm] | 63 |
Kolor | czarny |
Długość [mm] | 28 |
Szerokość [mm] | 28 |
Wysokość [mm] | 40 |
nr EAN | 3165143407677 |
Prąd znamionowy [A] | 70 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 85 |
nr EAN | 3165143407790 |
Gwintowana złączka | 1/8'' x 27 NPT |
nr EAN | 8053379026661 |
Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
Rozmiar klucza | 13 |
nr EAN | 8012510040126 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | 54 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Możliwość obciążania dla 12V | 50A |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
Kolor | czarny |
dla numeru OE | 90226846 |
Obciążenie indukcyjne [A] | 46 |
Obciążenie pojemnościowe [A] | 44 |
Obciążenie omowe [A] | 50 |
Ilość biegunów | 4 |
Schemat połączeń | S2 |
Funkcja przełączania | Zwieracz wysokoparametrowy |
ID wykonania wtyczki | B3 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300078671 |
Długość [mm] | 36,7 |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 9,7 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość połączeń | 1 |
Materiał | mosiądz |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
nr EAN | 5907558548082 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Funkcja przekaźnika | System podgrzewania wstępnego |
Ilość połączeń | 4 |
Funkcja przekaźnika | Odciążenie styk X |
Ilość biegunów | 1 |
Wymiar gwintu | 1/8x27NPT |
ID wykonania wtyczki | 1 polig |
Ciężar [kg] | 0,02144 |
nr EAN | 4046001299063 |
Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.
Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.
Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025