Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » układ zapłonowy Honda » sterownik, czujniki Honda

sterownik, czujniki do HONDA

wybierz model samochodu HONDA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Gwintowana złączka M14 x 1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379032457
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379032624
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510025345
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510030967
cena brutto:
27.99 zł
 Kup
Funkcja przekaźnika Kontakt roboczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 50A
Odpowiada części oryginalnej w kolorze żółty
Kolor czarny
dla numeru OE 90226846
Obciążenie indukcyjne [A] 46
Obciążenie pojemnościowe [A] 44
Obciążenie omowe [A] 50
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Funkcja przełączania Zwieracz wysokoparametrowy
ID wykonania wtyczki B3
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300078671
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 70A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Obciążenie indukcyjne [A] 35
Obciążenie pojemnościowe [A] 30
Obciążenie omowe [A] 40
ID wykonania wtyczki B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
dla numeru OE 13171831
Funkcja przekaźnika System podgrzewania wstępnego
Funkcja przekaźnika Szyba przednia ogrzewana
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Zawieszenie pneumatyczne
Funkcja przekaźnika Sterownik silnika
Funkcja przekaźnika Agregat hydrauliczny
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
nr EAN 4082300751383
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287347
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4046001579011
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sterownik, czujniki

Sterowniki i czujniki układu zapłonowego

Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.

Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.

Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.