Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi A4 B5 Avant (8D5) » system poziomowania Audi A4 B5 Avant (8D5)

system poziomowania do AUDI A4 B5 Avant (8D5)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B5 Avant (8D5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Numer seryjny K4000570
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901159382236
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4040074364789
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4040074425268
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0004
nr EAN 4040074169766
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEXOV32/15X83A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4013872357925
cena brutto:
209.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEXOV32/15X83A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4013872358526
cena brutto:
310.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV32/15X82A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4013872892464
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.