Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » zawieszenie i amortyzacja Ferrari 400 Superamerica coupe (_SA) » system poziomowania Ferrari 400 Superamerica coupe (_SA)

system poziomowania do FERRARI 400 Superamerica coupe (_SA)

wybierz typ samochodu FERRARI 400 Superamerica coupe (_SA):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 19-189697
nr EAN 4025258729905
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258665173
cena brutto:
1,137.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
parzyste numery artykułów MM-AS099
nr EAN 8052553268309
cena brutto:
1,137.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
parzyste numery artykułów MM-AS098
nr EAN 8052553268330
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną talerzową
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0023
parzyste numery artykułów 126 625 0013
nr EAN 4040074228326
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną talerzową
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0023
parzyste numery artykułów 126 625 0012
nr EAN 4040074228333
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną talerzową
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 740 0023
nr EAN 4040074228340
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 3,300
Długość opakowania [cm] 57,5
Szerokość opakowania [cm] 27
Wysokość opakowania [cm] 15
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096576171
cena brutto:
552.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SE36/18X131A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 315 999
nr EAN 4013872878147
cena brutto:
552.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SE36/18X131A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 315 998
nr EAN 4013872878161
cena brutto:
278.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV36/18X176A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872877560
cena brutto:
1,661.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT40/18X127ED
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 319 015
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872998432
cena brutto:
1,663.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT40/18X127ED
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 319 014
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872998456
cena brutto:
1,666.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT40/18X171ED
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872998470
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.