Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » zawieszenie i amortyzacja Ford SIERRA II liftback (GBC, GBG) » system poziomowania Ford SIERRA II liftback (GBC, GBG)

system poziomowania do FORD SIERRA II liftback (GBC, GBG)

wybierz typ samochodu FORD SIERRA II liftback (GBC, GBG):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
759.00 zł
525.98 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT36/18X115A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 318 071
nr EAN 4059923013860
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 22-265531
nr EAN 4025258834319
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 22-265524
nr EAN 4025258834210
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 22-265562
nr EAN 4025258859749
cena brutto:
752.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT36/18X115A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 318 072
nr EAN 4059923013846
cena brutto:
752.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT36/18X115A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 318 071
nr EAN 4059923013860
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii system poziomowania pasujące do FORD SIERRA II liftback (GBC, GBG)
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.