Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Land Rover » zawieszenie i amortyzacja Land Rover RANGE ROVER II (P38A) » system poziomowania Land Rover RANGE ROVER II (P38A)

system poziomowania do LAND ROVER RANGE ROVER II (P38A)

wybierz typ samochodu LAND ROVER RANGE ROVER II (P38A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473052928
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473052935
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333179
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500266281
cena brutto:
209.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333181
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500266366
cena brutto:
206.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333180
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500266380
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333183
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500266328
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333178
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500266304
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna obejma
nr EAN 5900427324824
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna obejma
nr EAN 5900427324831
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,200
otwór Ø [mm] 27
parzyste numery artykułów 11231
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096023460
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,200
otwór Ø [mm] 27
parzyste numery artykułów 11230
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096023477
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,500
otwór Ø [mm] 27
parzyste numery artykułów R11233
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096023484
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,500
otwór Ø [mm] 27
parzyste numery artykułów R11232
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096023491
cena brutto:
247.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Parametr SFE30X152A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 200 147
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872146574
cena brutto:
247.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Parametr SFE30X152A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 200 146
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872146581
cena brutto:
240.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Parametr SFE30X218A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 200 151
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872146598
cena brutto:
212.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE30/20X169A
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 312 676
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872611249
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE30/20X220A
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 312 677
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872611379
cena brutto:
305.00 zł
 Kup
Ilość na oś 1
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna obejma
Długość 1 [mm] 588
Długość 2 [mm] 370
Średnica [mm] 51
średnica obudowy amortyzatora [mm] 20
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938079802
cena brutto:
318.00 zł
 Kup
Ilość na oś 1
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna obejma
Długość 1 [mm] 483
Długość 2 [mm] 324
Średnica [mm] 51
średnica obudowy amortyzatora [mm] 12
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938084868
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.