Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) » system poziomowania Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6)

system poziomowania do AUDI A6 C5 Avant (4B5, 4B6)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C5 Avant (4B5, 4B6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
147.00 zł
101.87 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną talerzową
nr EAN 5908242623566
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4025258486884
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4025258635190
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4025258635015
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258636258
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nie dla numeru PR 1BV
nr EAN 4025258451448
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nie dla numeru PR 1BV
nr EAN 4025258641276
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
nr EAN 5902473058364
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną talerzową
nr EAN 5902473058371
cena brutto:
120.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502961
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEXOV32X117A
nr EAN 5902659717436
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 2,89
nr EAN 4046001473524
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.