Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » zawieszenie i amortyzacja Iveco DAILY IV Platforma / podwozie » system poziomowania Iveco DAILY IV Platforma / podwozie

system poziomowania do IVECO DAILY IV Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu IVECO DAILY IV Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Średnica punktów mocowania [mm] 16
Średnica korbowodu [mm] 13
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
min. długość [mm] 318
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
maks. długość [mm] 508
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś tylna
rura Ø [mm] 51
rura Ø [mm] 44
Ciężar [kg] 2,0
dla numeru OE 58 0134 5772
nr EAN 4027816205845
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 48
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063838939
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063718651
cena brutto:
159.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 2,919
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 624
min. długość [mm] 381
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096549892
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 2,766
maks. długość [mm] 579
min. długość [mm] 359
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096549915
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.