Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » zawieszenie i amortyzacja Volkswagen CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ) » system poziomowania Volkswagen CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ)

system poziomowania do VOLKSWAGEN CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
cena brutto:
301.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4549762266980
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr MT36X209A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5901655198751
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Parametr MT36X209A
cena brutto:
283.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE22X153A
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 316 738
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872900640
cena brutto:
283.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE22X153A
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 316 737
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872900664
cena brutto:
393.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE22X125A
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 316 740
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872900688
cena brutto:
393.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE22X125A
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 316 739
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872900701
cena brutto:
280.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr MT36X209A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872900770
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.