Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » zawieszenie i amortyzacja Volvo 780 (782) » system poziomowania Volvo 780 (782)

system poziomowania do VOLVO 780 (782)

wybierz typ samochodu VOLVO 780 (782):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
min. długość [mm] 355
maks. długość [mm] 515
Średnica tłoka cylindra [mm] 54
parzyste numery artykułów MM-25515
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8033001108729
cena brutto:
196.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
min. długość [mm] 395
maks. długość [mm] 590
Średnica tłoka cylindra [mm] 45
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8033001108767
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
min. długość [mm] 375
maks. długość [mm] 565
Średnica tłoka cylindra [mm] 54
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8033001108774
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500202944
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500273128
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Ciężar [kg] 2,200
maks. długość [mm] 504
min. długość [mm] 319
Długość opakowania [cm] 61,3
Szerokość opakowania [cm] 13,8
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096456411
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Ciężar [kg] 2,000
maks. długość [mm] 472
min. długość [mm] 302
Długość opakowania [cm] 61,3
Szerokość opakowania [cm] 13,8
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096458361
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEUV30/12X181A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
nr EAN 4013872617098
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.