TECDOC-Nr silnika | 18537 | |
Opcja wyposażenia | Hook Scraper M/Ring | |
otwór Ø [mm] | 76 | |
Numer komponentu | 2.0/2.0/2.5 | |
Nadwymiar [mm] | 0,00 | |
Wymiar standardowy [STD] |
Średnica cylindra [mm] | 76,0 | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 N | |
nr EAN | 4009026579671 |
Średnica cylindra [mm] | 76,25 | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 N | |
nr EAN | 4009026604809 |
Średnica cylindra [mm] | 76,5 | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 N | |
nr EAN | 4009026604816 |
Średnica cylindra [mm] | 76,0 | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF Mo P | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr | |
nr EAN | 4009026727805 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 76 | |
Długość [mm] | 66 | |
Wielkość kompresji [mm] | 41,8 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,3 | |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 0,4 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,7 | |
Wysokość płomienia [mm] | 9 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 60 | |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy | |
Numer seryjny | 76 L 157 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 N | |
nr EAN | 4057635175876 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 76 | |
Długość [mm] | 66 | |
Wielkość kompresji [mm] | 41,8 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,3 | |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 0,4 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,9 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49 | |
Wysokość płomienia [mm] | 9 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 60 | |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy | |
Numer seryjny | 76 L 157 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | |
Numer komponentu | 1. R2,0 IF CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 N | |
nr EAN | 4057635176101 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17) produkowanego od 2005.06 do roku 2012.12
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 86 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2005.06 do roku 2012.12, i mocy silnika 86 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024