Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 79,5 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 43,9 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,1 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,1 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 41,7 |
Ø sworznie [mm] | 26,00 |
Długość trzpienia [mm] | 63,00 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 79 L 144 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,5 Crk P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. DSF 2 Cr |
nr EAN | 4009026969526 |
Średnica cylindra [mm] | 79,5 |
Numer komponentu | 1. R 1,5 Crk P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. DSF 2 Cr |
nr EAN | 4009026966938 |
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025