Opcja wyposażenia | Hard Anodized |
Opcja wyposażenia | Tapered Con Rod |
Opcja wyposażenia | Turbo Engines |
Opcja wyposażenia | Up to Euro 6 |
Opcja wyposażenia | Without Oil Cooling |
Długość [mm] | 50,9 |
otwór Ø [mm] | 72,4 |
Luz denka tłoka [mm] | 5,20 |
Ø sworznie [mm] | 20 |
Numer komponentu | PR26 (1.0/1.2/2.0) |
Wielkość kompresji [mm] | 27,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43 |
Długość trzpienia [mm] | 47 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | -3,2 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
Luz tłokowy [mm] | 0,03 |
otwór Ø [mm] | 71,9 |
Norma emisji spalin | do Euro 6 |
Numer komponentu | 1.0/1.2/2.0 |
Nadwymiar [mm] | 0,00 |
Wymiar standardowy [STD] |
Opcja wyposażenia | Up to Euro 6 |
otwór Ø [mm] | 72,4 |
Numer komponentu | 1.0/1.2/2.0 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025