Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 86,00 | |
Długość [mm] | 53 | |
Wielkość kompresji [mm] | 30 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 0,4 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 68 | |
Wysokość płomienia [mm] | 6 | |
Ø sworznie [mm] | 22 | |
Długość trzpienia [mm] | 58 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 0860L175 | |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF PVD | |
Numer komponentu | 2. NM1,2 IFU P | |
Numer komponentu | 3. 3S 2,0 N | |
nr EAN | 4057635183215 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 86,25 | |
Długość [mm] | 53 | |
Wielkość kompresji [mm] | 30 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 0,4 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 68 | |
Wysokość płomienia [mm] | 6 | |
Ø sworznie [mm] | 22 | |
Długość trzpienia [mm] | 58 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 0860L175 | |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF PVD | |
Numer komponentu | 2. NM1,2 IFU P | |
Numer komponentu | 3. 3S 2,0 N | |
nr EAN | 4057635183314 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 86,50 | |
Długość [mm] | 53 | |
Wielkość kompresji [mm] | 30 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 0,4 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 68 | |
Wysokość płomienia [mm] | 6 | |
Ø sworznie [mm] | 22 | |
Długość trzpienia [mm] | 58 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 0860L175 | |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF PVD | |
Numer komponentu | 2. NM1,2 IFU P | |
Numer komponentu | 3. 3S 2,0 N | |
nr EAN | 4057635183338 |
Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.
Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.
Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.
Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.
Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020