
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Moc siła F [N] | 900 |
| nr EAN | 4005108512147 |

| Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator |
| Moc siła F [N] | 900 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| nr EAN | 4031185306065 |

| Siła ciągu [N] | 100 |
| Siła nacisku [N] | 1050 |
| Długość [mm] | 195 |
| Suw [mm] | 38 |
| nr EAN | 4046577094079 |
Typowym objawem zużycia tłumika drgań paska wieloklinowego jest wpadanie paska w poślizgi podczas pracy, szczególnie przy zmianie prędkości obrotowej wału korbowego. Zużyty tłumik niedostatecznie tłumi albo wcale nie tłumi powstałych drgań skrętnych. Napinacz wpada w wibracje i pasek jest czasowo niedostatecznie napinany, co powoduje wspomniane wcześniej poślizgi. Dodatkowo może być słyszalne grzechotanie w układzie napędowym paska, ale nie jest to reguła. Taki stan rzeczy może powodować szybsze zużycie pozostałych podzespołów układu napinania paska wieloklinowego.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025