Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » głowica i części Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) » uszczelka głowicy Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

uszczelka głowicy do MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 4
Grubość [mm] 1,55
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,680
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,744
Szerokość [mm] 175
Długość [mm] 450
nr EAN 8427769299186
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,50
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,620
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,680
Szerokość [mm] 175
Długość [mm] 450
nr EAN 8427769579127
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 2
Grubość [mm] 1,45
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,552
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,620
Szerokość [mm] 175
Długość [mm] 450
nr EAN 8427769579134
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Masa [g] 213,22
nr EAN 8427769579097
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 5
Grubość [mm] 1,60
Szerokość [mm] 175
Długość [mm] 450
nr EAN 8427769628405
Grubość [mm] 1,5
Grubość zabudowy [mm] 1,5
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,62
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,68
Średnica [mm] 93
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka grafitowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 709.310
nr EAN 4041248062074
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 2
nr EAN 4026634290545
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 3
nr EAN 4026634290552
Grubość [mm] 1,55
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 4
nr EAN 4026634290569
Grubość [mm] 1,6
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 5
nr EAN 4026634290576
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.