Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daimler » silnik Daimler DAIMLER XJ (X30_) » głowica i części Daimler DAIMLER XJ (X30_) » uszczelka głowicy Daimler DAIMLER XJ (X30_)

uszczelka głowicy do DAIMLER DAIMLER XJ (X30_)

wybierz typ samochodu DAIMLER DAIMLER XJ (X30_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,533
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,634
Grubość [mm] 1,25
nr EAN 8433577076093
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,685
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,734
Grubość [mm] 1,35
nr EAN 8433577079056
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 7
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,735
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,784
Grubość [mm] 1,40
nr EAN 8433577076116
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,30
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 3
Ciężar [kg] 0,402
nr EAN 3358960485465
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 1
Ciężar [kg] 0,412
nr EAN 3358960485205
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 5
Ciężar [kg] 0,432
nr EAN 3358960485489
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,25
Ilość otworów 5
Średnica [mm] 75,7
nr EAN 3358960669681
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,35
Ilość otworów 4
Średnica [mm] 75,7
nr EAN 3358960669704
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,40
Ilość otworów 7
Średnica [mm] 75,7
nr EAN 3358960669711
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,45
Ilość otworów 8
Średnica [mm] 75,7
nr EAN 3358960669728
Grubość [mm] 1,35
Grubość zabudowy [mm] 1,35
Ilość wycięć/otworów 1
Średnica [mm] 76,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248650455
Grubość [mm] 1,40
Grubość zabudowy [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 4
Średnica [mm] 76,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248650448
Grubość [mm] 1,45
Grubość zabudowy [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 5
Średnica [mm] 76,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248650479
Grubość [mm] 1,25
Grubość zabudowy [mm] 1,25
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 76,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248650486
Grubość [mm] 1,30
Grubość zabudowy [mm] 1,30
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 76,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248650431
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem kolektora wydechowego
nr EAN 4041248672365
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia kolektora wydechowego
nr EAN 4041248831311
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,25
Średnica [mm] 75,7
Ilość wycięć/otworów 5
nr EAN 4026635035190
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 75,7
Ilość wycięć/otworów 6
nr EAN 4026635035206
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 75,7
Ilość wycięć/otworów 4
nr EAN 4026635035213
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 75,7
Ilość wycięć/otworów 7
nr EAN 4026635035220
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 75,7
Ilość wycięć/otworów 8
nr EAN 4026635035237
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026635075929
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,25
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32336-01
nr EAN 4026635124313
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-32336-01
nr EAN 4026635124108
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32336-01
nr EAN 4026635124115
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 5
Tylko w połączeniu z 14-32336-01
nr EAN 4026635124320
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 76
Ilość wycięć/otworów 6
Tylko w połączeniu z 14-32336-01
nr EAN 4026635124337
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026635147657
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.